Oops..

Oj, nu var det verkligen längesen jag skrev något här.. Händer egentligen inte så mkt i mitt liv just nu, jobbar fortfarande kvar på kirurgen, går dock fortfarande på timmar! Trivs hur bra som helst! Har fått fast över sommaren så jag hoppas bara att jag får fortsätta till hösten också! Anledningen till att jag inte bloggat på länge är att min dator kraschade typ i början av december och har sen dess inte orkat fixa den.. Men nu är den omformaterad och fungerar utmärkt igen! Blev dock en del som blev förlorat som låg på hårddisken, men men.. Så nu får vi hoppas på mer bloggande igen! :)

Nästa vecka packar jag väskan och drar till skåne några dagar! Ska bli jätteroligt att träffa Görel igen, känns som evigheter sen sist. Tar lite kort och lägger upp här sen..

Annars finns det inte så mycket planer för våren än så länge.. Hade hoppats på en semesterresa, men vet inte hur det blir med det..


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?