Skånesemester

Har ikväll kommit hem efter min minisemester i Skåne. Har varit väldigt roligt och mysigt att få träffa Görel igen och jag hoppas verkligen att det inte dröjer ett halvår till nästa gång vi ses igen.
Här kommer en liten resume på min semester.. I lördags var en lugn dag, åkte runt och kikade lite, tittade skidor och sedan blev det middag på en italiensk restaurang med avslutning på herkules bar. Söndagen bestod av ett besök på ikea, synd att jag hade så långt att åka, kunde inte shoppa så mkt där men några småsaker blev det. På kvällen blev det en långpromenad i kylan som avslutades med lite godis framför tv:n. I måndgas var det shopping som gällde. Nova Lund, ett köpcenter som har det mesta. Fyndade en del kläder! Tisdag åkte vi längs Österlen, tittade var Görel jobbar, var till stenshuvud, kivik mm. Och denna dag har bestått av lite shopping inne i centrala Lund. Flygningen hem gick bra och nu väntar jobb hela helgen.
Får se om jag orkar lägga upp lite bilder ngn annan dag. Nu ska jag sova, upp 5.15 i morgon..


/J
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Julia!

Hur är det med dig? Får du till att jobba något eller är det svårt att få tag i jobb?

Ha en trevlig helg!

Kram

2011-03-18 / 18:34:27     URL: http://blogg.op.se/aresara/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?