Fredag

Motivationen för att blogga går lite upp och ner.. Mest ner just nu.. Troligtvis för att jag jobbar i stort sett varje dag.. Jobbade sex dar över förra helgen, var ledig i onsdags och jobbar fem dar över denna helg! Sen har jag bara tre helger kvar att jobba innan jag får vara ledig en helg och då är vi i mitten av april.. Känns sådär kul.. Men i veckan kom alla fall chefen med det glada beskedet att jag får ett vik, till att börja med i sex månader så får vi se vad som händer efter det.. Känns väldigt bra måste jag erkänna, jag är less på att inte kunna planera mitt liv. Nu kommer jag få gå på månadslön och därmed kunna ta ut några semesterdagar! Hur bra är inte det?!


/J
Kommentarer
Postat av: Görel

Jag får gratulera vännen. Hoppas du får det bra.

2011-03-19 / 14:19:08     URL: http://gorelserfarenhet.blogg.se/index.html
Postat av: Maria

Härligt, grattis. Det är ju otroligt stressande att inte veta om man får jobba eller inte.

2011-03-20 / 09:43:02     URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?