löpning och fönsterputsning

Dagen började med att jag tog en löprunda längs sjön, det var skönt att få komma ut i friska luften, men idag gick det tungt att springa.. men så är det ju, nästa gång går det säkert lättare! Efter löpningen putsade jag fönstren här hemma, kände verkligen inte för att göra det. men det var väldigt välbehövligt och det är skönt nu när det är över! Vi bytte ju fönster förra sommaren och nu har vi 3-glas så det är ju bara in- och utsida som behöver putsas så det går ju ganska fort när man väl sätter igång!

I eftermiddag kom görel hit och vi var och handlade och hon ska bjuda på middag här ikväll! Just nu ligger hon dock och sover på soffan, men ska väl väcka henne snart så vi kan börja med maten!!


/J
Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer gå bra, men jag hade en del puls. Skulle RIK:a vilket jag aldrig gjort men bra gick de :D

2010-05-06 / 22:03:01     URL: http://blogg.op.se/aresara

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?