måndag

Idag är det måndag och jag var tillbaka på praktiken igen. Idag fick jag gå med en annan handledare och det har funkat jättebra! Blir mer och mer självständig!

Gårdagen var väldigt lyckad, god mat och tårta och jag fick vara med min familj som är dom som betyder mest! <3
Hade ju tänkt att jag skulle lägga ut en bild på det jag fick igår, men min sladd till kameran är borta så de får vänta..

Hade tänkt att jag skulle ut och springa idag, men det har inte blivit, kanske i morgon! I morgon ska vi för övrigt göra våra kompleteringar på c-uppsatsen.. jag slutar vid 16 och emmelie börjar sedan kl 21 men vi har räknat med att den tiden ska räcka, de var inte så mycket som måste göras!

Nu ska jag göra mat till älsklingen kommer hem!


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?