Örnsköldsvik

Igår var jag till ö-vik's sjukhus på anställningsintervju. Det kändes bra och jag blev erbjuden jobb där över sommaren med bra lön och gratis boende. I och med att jag inte lyckats få något jobb här hemma så lutar mycket åt att jag tackar ja till det jobbet. Det känns dock lite jobbigt i och med att älsklingen kommer att bli kvar här hemma, men jag behöver ju en inkomst och det går okej med bussar så när man är ledig får man åka hem!

Jag fick själv välja vilken avdelning jag ville jobba på och jag valde en hematolog-njur avdelning, där är det mycke tekniska moment och mycket intressanta sjukdomar som jag tror skulle passa mig bra. Men vi får väl se hur det blir..

Nu ska jag laga mat, TACOS!! :)


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?