Vardag igen..

Nu är jag tillbaka i vardagen igen. I går kväll kom vi hem från fjällen och jag somnade ovaggad på kvällen, man blir så trött av att bara vara ute! Påsken har varit bra, har varit ute hela dagarna och antingen åkt i backen eller på längden, riktigt skönt!

Idag har jag hunnit med massor känns det som och klockan är inte ens fem. På förmiddagen städade jag och förberedde mig lite mer inför opponeringen som är i morgon. Sen kom pappa och hälsade på en sväng och sen cyklade jag till mamma och hälsade på henne därifrån åkte jag till lillänge och uträttade några ärenden, bla så köpte jag ett nytt bord till balkongen..

I morgon är den stora dagen då vi ska gå upp med våran c-uppsats, nervositeten har kommit mer och mer under dagen.. Undra då hur det kommer att vara i morgon bitti.. Ni måste hålla tummarna för mig i morgon!!


/J
Kommentarer
Postat av: Görel

Jag kommer vara där och stötta dig, tänk bara bra saker så ordnar sig allt. Kram

2010-04-06 / 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?