Drömmer mig bort!

Nu sitter jag och kollar lite på olika resebolags hemsida! Vi har nästan bestämt oss om resa.. Jag ska ner på resebyrån innan jag börjar idag och höra mig för lite! Känns spännande att det snart är bokat! :)

Innan jag åker ner på stan ska jag åka till odensala och ta in posten och vattna lite, mamma är i stugan och kommer inte hem för än på lördag! Sen åker jag alltså på stan, ska även kolla om jag hittar nån snygg bekini! Ikväll väntar jobb, likaså i morgon sen är jag ledig en dag! En hel dag, de är till å va generös!

Berättar mer när resan är bokad! :)


/J
Kommentarer
Postat av: Faramarz

Hej!

Jag har läst dina brettelse ,det vad roligt att läsa .

vad bor du?

2010-08-05 / 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?