J*vla fiskmås

I dag på förmiddagen var jag ute på en timmas rask prommenad! Jag har svårt att springa innan jag ätit något och när jag jobbar kväll hinner jag inte först äta, smälta maten och springa innan jag ska iväg på jobbet. Så idag blev det en prommenad längs sjön.. Tyckte den rundan känndes perfekt ända tills jag nästan kommit till stan och skulle vända.. Då kom det en fiskmås och anföll mig, tänkte att den kanske hade ungar där, men jag gick snabbt förbi och den fortsatte följa efter mig och typ attakera mig! Usch, tillslut var jag tvungen att springa en bit för att bli av med den! Hoppas den är borta till nästa gång jag ska gå där för de var faktiskt riktigt otäckt när den aldrig gav sig!

Nu ska jag iväg på jobbet!


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?