Måndag

Idag har jag varit ledig men när man bara är ledig en dag såhär orkar man inte göra så  mycket.. Jag har städat lite och sytt upp mina nya gardiner, blev jättebra!! Har även bakat en paj! Annars har det bara varit slappt, har kollat lite på tv och löst lite sudoku!

Förra veckan fick jag mitt smink som jag beställde från elf.. Det tog nästan tre veckor så jag var helt säker på att mitt paket kommit bort. Men det kom alltså förra veckan och jag är verkligen supernöjd!! De är jättebra kvalitet och superpriser, kommer helt klart bli fler beställningar därifrån!!

I helgen var det yran, men jag har jobbat hela helgen så jag hade ingen större lust att gå.. Hoppas man får vara ledig nästa yra i stället! I lördags jobbade jag kväll så jag och Peter var och åt lunch på stråket innan jag började jobba, åt thaibuffé, supergott!!

I morgon är det jobb som gäller igen..


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?