2-årskalas, jobb & vin

I morse åkte vi till Orrviken för att fira våran älskade Salomon som fyller 2 år idag, storkillen våran! Tyvärr så jobbade jag ikväll så vi kunde inte vara med på firandet i eftermiddag, men Eva hade ordnat så god mat så vi fick äta lunch där innan det var dags att åka in till stan igen för jobb. Salomon sa Julia för första gången idag, och mitt hjärta smälte såklart! :) Åkte in till stan vid halv två för jag skulle ju som sagt jobba ikväll.. Vi hade 11 patienter och elva tomplatser varav 7 av dessa patienter klarade sig på egen hand.. Förstår ni att vi hade en lugn kväll?! Nu är jag alla fall hemma och jag ch Peter har suttit på balkongen och druckit några glas vin i värmen! Underbart! :)


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?