213

Min lediga dag är över och idag ska jag tillbaka på jobbet igen.. Ska dock vara på en annan avdelning denna vecka. Ska vara på 213 där jag hade min praktik så det känns inte helt främmande.. Och med tanke på att slutet på förra veckan var väldigt jobbigt och mycket att göra så känns det skönt med lite omväxling! Nu jobbar jag fyra dagar och sen är jag ledig helgen, ska bli skönt att få vara ledig mer än bara en dag! :)

Inatt vaknade jag av att regnet bara öste ner, nu verkar det ha slutat.. Annars har jag inget emot att de regnar när jag ska jobba! I morgon är älskling ledig, undrar när vi får nästa lediga dag tillsammans, känns som de va längesen nu..


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?