Halva sommaren..

Nu har halva sommaren gått, jag har jobbat i sex veckor och har sex veckor kvar.. Sen vet jag inte vad som händer, får jag fortsatt jobb? Finns det jobb på någon annan avdelning? Eller måste jag flytta för att få ett jobb? Frågetecknen är många, men vad som händer får tiden utvisa.. Skulle gärna åka på någon långresa också, men har nog ingen att åka med.

Idag på min enda lediga dag följde jag med mamma till stugan en sväng. Vi var även förbi graven och planterade några nya blommor! I stugan plockade vi årets första jordgubbar! Mums! Det fanns även en hel del smultorn! :)


 

 

 

/J

Kommentarer
Postat av: Görel

Jag hade också viljat resa men att tjäna pengar lokar just nu lite mer. jag funderar om du är ledig nästa helg för har planer på att komma till stan.

2010-07-19 / 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?