Jobb igen

Idag var de tänkt att jag skulle vara ledig.. Men i torsdags kom det en tjej och frågade om jag kunde jobba för henne idag för hon ville vara ledig.. Skulle ju inte göra nå särskilt idag förutom att få vara ledig två dagar! Men jag kände mig tvungen att säga ja, älsklingen jobbar ju också! Men är det något jag längtar efter nu så är det att få vara ledig två dagar i sträck! Men de får väl bli nästa helg då i stället.. Så om ett tag bär de av till jobbet, ska nog sätta mig med lite soduku på balkongen innan det är dags att ge sig iväg!

Köpte ett par skor och några shorts när jag och peter var på stan i torsdags, visar bilder sen! Mina älskade skor som jag har längtat efter så mycket!


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?