Stugan

Idag har jag varit ledig och valde att följa med mamma till stugan! Mysigt att komma iväg en sväng bara vi två.. Vi kom dit vid lunchtid och då åt vi våra medköpa sallader.. Pastasallad med räkor, majs och ägg! Tycker det är så mycket, nästan för mycket pasta och sallad i färdiggjorda sallader som man köper. Men den var god alla fall! Sedan väntade lite solning innan det var dags för lite arbete i trädgården! Jag klippte gräset och mamma rensade först i buskarna och sen i jordgubbslandet! När vi var klara åt vi lite jordgubbar innan vi åkte vidare mot kyrkogården för att plantera lite blommor.

Nu ska jag titta klart på fotbollsmatchen innan jag ska sova, börjar 6.45 i morgon! Heja Spanien!!


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?