Helgen..

I fredags var det utspark för oss! T5:orna hade ornat en fest i en lokal med god mat och lekar! De enda som jag kan tycka var lite trisst var att det inte var så många T5:or med, typ 3 st.. Desto fler var det från våran klass, tror vi var ca 30 sammanlagt! Och det är ju ändå sin egen klass som man vill umgås med! Jag hade roligt och det var bra stämning mellan alla! :) Sen gick dock de flesta på krogen vilket jag kan tycka är lite synd när man är tillsammans med klassen! Krogen har ju öppet varje helg annars,  men klassfester är inte så ofta men men.. När alla andra drog på krogen gick jag och görel in till stan, kollade läget å sen gick vi hem igen! Men kvällen kan alla fall sammanfattas som mycket trevlig! :)

Igår hände inte så mycket! Var inte ett dugg bakis trots att det blev ganska mycket alkohol i fredags! :) Var på lillänge och köpte ett par skor, bild kommer under veckan!

Idag har jag varit och hälsat på farmor och farfar typ hela dagen! Det var mysigt, inte så ofta jag är där nu för tiden tyvärr..

Har hittat en sladd som passar till min kamera nu, även om de inte var den riktiga sladden! Så nu kan jag lova bilder framöver i bloggen!



Bjuder på en bild på mig och görel sedan i fredags


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?