jobb

Idag har jag skrivit på anställningsbeviset för sommaren! Nu är det 100% klart att jag kommer vara där i sommar och allt känns jättebra! Har även haft lite mer kontakt med chefen idag och hon är hur trevlig som helst och jag tror verkligen att jag kommer trivas i sommar! Fick se en liten skymt av mitt schema idag och där såg jag att jag har några dagar på avd 213, alltså där jag har praktik nu, känns roligt!

Nu är det bara två dagar kvar på praktiken, idag har jag och min handledare med mig till min handledare av dagens jobb för det var verkligen hur mkt som helst att göra! Men måste nog skylla strulet på läkarna som bara kommer och går hela tiden när dom har operationsdag (måndag & onsdag), man får inte någon reda på något och kan aldrig göra någonting helt klart.. men men, så kan de va ibland.. Nya tag i morgon!


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?