Kofta till examen

Idag var jag ner på stan en snabbis innan jag skulle på skolan.. Var ute efter en kofta att ha till min klänning på examen! Jag hade sett en som jag skulle kunna tänka mig, men jag kom inte ihåg vart jag hade sett den! Man vill ju ha någon som känns finare än en vardagskofta, men ändå en som man kommer att använda fler gånger! Och jag hittade en som kändes jättebra! Köpte den i två färger, en vit och en ljusrosa, för jag tänkte om den rosa passar bra till klänningen så är det lite roligare än en vit. Men får se vilken det blir, den andra ska jag lämna tillbaka!


/J
Kommentarer
Postat av: Görel

Blir säkert jätte bra vad du väljer själv kör jag på en vardags koft har inte råd men någon ny lägger i stället pengarna på en tur till frisan. Kram

2010-05-25 / 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?