Ledig

Idag är jag ledig! Känns skönt.. Har massa småsaker jag måste fixa idag, bla ska jag iväg på skolan och lämna in uppsatsen till Anki, också ska jag köpa plastomslag och framsida så altt det blir klart så man kan lägga det bakom sig! Så måste jag ut och springa en sväng, värsta härliga vädret ute ju!! Har även ringt och avanmält min tv-licens så då behöver jag inte betala de nå mer!

I morgon har jag det praktiska provet för slutexaminationen, tänkte att jag skulle läsa igenom bedömningsformuläret som dom ska fylla i imorgon, så har man lite koll på vad dom bedömer! Det känns lite pirrigt, men de ska nog gå bra!

Nu har alla fall allt löst sig med jobb! Känns så jäkla bra, tror inte det kunde bli bättre!


/J
Kommentarer
Postat av: Maria

vad härligt, grattis. är det på psyk? De ringde mig två gånger, men då hade jag redan tackat ja till storuman, så jag hoppas det inte blir poblem där utan att allt flyter på bra.

2010-05-12 / 10:18:25     URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?