praktik

Nu har jag bara tre dagar kvar på praktiken och det känns verkligen att det är riktigt nära tills man är färdigutbildad! Idag har jag skött precis allt själv, känns jätteskönt! Nu ska jag gå med en annan handledare i två dagar och på fredag är det slutbedömning!

Idag fick mitt hjärta åka hem från jobbet du han inte kände sig bra.. Det är inte ofta han är hemma och är sjuk, så när han väl är hemma blir man ju orolig och tycker synd om honom! Men han verkar vara piggare nu ikväll åsså är han ledig i två dagar nu så han borde vara frisk tills på fredag när han ska jobba!


/J
Kommentarer
Postat av: Maria

jag beställde mina via länken som anita skickade ut från skylmagasinet. Två för hundra kronor, så det är ju inte så dyrt om man skulle ångra sig om nåt år.

2010-05-18 / 21:24:11     URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag visste inte hur man svarade på min egen sida :P Kul du kikade in ;)

Nuförtiden pysslar jag på med lite av varje, jobbar på dagis samtidigt som jag funderar på vad sjutton jag egentligen ska göra av mitt liv.. Men det är ju ingen brådska ;)

Själv då? Är allt bra?

Kram

2010-05-18 / 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?