Praktisk slutexamination

Idag har jag haft min praktiska del av den nationella slutexaminationen! Jag blev tilldelad en patient efter morgonrapporten och fick sedan sköta om den under förmidagen med allt vad det innebär! Under tiden hade jag avstämningar med min huvudhandledare som skulle bedöma mitt jobb och gick som en svans hela tiden, så att hon förstog hur jag tänkte och hur jag hade tänkt lägga upp förmiddagen för att hinna med allt jag skulle göra..
När examinationen var klar kom vår lärare dit och vi gick igenom bedömningformuläret tillsammans alla tre, enligt handledaren var det inga som helst tveksamheter att jag skulle bli godkänd! Så nu är jag godkänd både på den teoretiska delen och den praktiska delen, så nu kommer det synas i mitt examensbevis! :) Även fast det var frivilligt så känns det bra för min egen del att jag har gjort det och att jag har blivit godkänd i moment som förväntas att man ska kunna innan man kommer ut i verksamheten på riktigt! :)


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?