Rengöring av skor!

När jag tog studenten köpte jag ett par vagabond-klackar i vitt som jag tyckte så mycket om! Har dock inte använt dom så mycket, varför vet jag egentligen inte.. Något som jag blev väldigt ledsen av efter studenten var att det svarta på klacken färgade av sig på det vita och jag fick inte bort det.. Idag provade jag med nagelborttagning, och det funkade!! Nu är mina skor så fina igen!! Så dom ska jag ha på examen nästa vecka!

Såhär såg skorna ut innan rengöringen:



Och efter rengöringen blev dom såhär fina!! :)



Har även köpt en otroligt fin jacka idag, visar bild senare!


/J
Kommentarer
Postat av: Görel

Va bra att det fungerade.

2010-05-27 / 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?