söndag

Ikväll har jag varit på pingisavslutning, vi åt pizza på aladdin, klubben bjöd! :) Så gick självklart snacket hur det ska bli nästa säsong, och ska jag vara ärlig så har jag ingen aning hur det blir för mig.. Våren har varit väldigt trög, men om jag har uppehåll över sommaren så tror jag att jag kommer bli sugen att spela till hösten igen!

I fredags var jag barnvakt till salomon, hämtade honom på dagis sedan hade vi en mysig eftermiddag i lekparken innan vi gick hit och åt middag. Sedan kom hans mamma och hämtade honom och jag och älsklingen åkte till föllinge! Där har vi bara tagit det lugnt och inte gjort så mycket..

I morgon ska jag ringa ett samtal som förhoppningsvis förändrar min sommar! hoppas hoppas!


/J
Kommentarer
Postat av: Görel

Vad skönt att bara vara ledig. Har själv pakat och varit ute på en lång promenad i helgen.

2010-05-10 / 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?