tisdag..

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade här.. Livet rullar på riktigt bra nu! Har precis blivit godkänd efter de kompleteringar vi gjorde på c-uppsatsen! Skönt att kunna lägga det bakom sig nu. Och alldeles precis har jag varit ute och sprungit och känslan jag hade när jag sprang var "ska jag aldrig bli trött" det kändes som om jag skulle kunna springa hur långt som helst. Härligt!

Eftermiddagen och kvällen har spenderats hos görel, vi tog en cykeltur sen åt vi och låg och pratad skit framför tv:n. Igår var jag med Klara nästan hela dagen, kul att träffa henne igen! Var nästan ett år sedan jag såg henne sist!

I morgon ska jag på auskultation på iva, det ska bli spännande!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sängen.


/J
Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis, vad skönt att ni klarat c-uppsatsen =)

2010-05-05 / 10:53:44     URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?