Fredag

Nu är det fredag och helg! Känns skönt, fick gå in och jobba extra idag. Lite extra pengar blir det! :) I morgon är det seire som gäller. Sen kommer vi åka till Orrviken nåt i helgen också.. Nu är det bara drygt en vecka kvar tills vi åker.. I morse när jag cyklade till jobbet och det var -9 grader och då längtade jag lite extra till värmen måste jag erkänna!! Idag efter jobbet var jag på stan med mamma en sväng, hittade en handväska som var perfekt för semestern! :) Ikväll blir det fredagsmys med älsklingen! Pratade med den schemaansvarige på jobbet idag och hon lovade att fixa lite pass åt mig i november när jag kommit hem, känns bra för då får man ju lite pengar inför jul! :)


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?