Onsdag

Idag har jag jobbat och nu ikväll har jag varit och hälsat på mamma! Har hjälpt henne med lite grejor på datorn annars har ju mest tagit det lugnt.. Idag fick jag även några fler pass att jobba, så lite pengar ska jag väl lyckas skramla ihop denna månad med! :)

I eftermiddag har jag även lyckats tagit mig iväg på en löparrunda.. Känner att det är dags att ta tag i det igen, men har haft sån hosta sen jag var sjuk för två veckor sedan så jag har inte vågat varit ute och sprungit tidigare.. Men idag tog jag m ig alltså ut och det var riktigt jobbigt, känndes att det var väldigt längesen! Men nu är första rundan gjord så nu hoppas jag att det ska gå lättare i fortsättningen.. I morgon jobbar jag kväll, skönt med sovmorgon!!


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?