Tisdag

Har inte bloggat på hela veckan förutom i förmiddags.. Tänkte berätta lite vad som hänt de senaste dagarna! Jobbade torsdag-lördag och de gick finfint! I Lörgags när vi hade jobbat klart åkte vi till orrviken för middag.. Vi grillade vilket var mycket gott! Vi fick träffa Pär som varit i Irak och jobbat, har inte träffat honom sen i April så de va ett tag sen! Fick även träffa lilla solstrålen själv som sprider sån glädje ! Att han dessutom har exploderat vad gäller talet är bara hur roligt som helst, han pratar så mycket så man inte fattar hur han kunnat lära sig alla ord.. I söndags åkte jag till Föllinge över dagen, plockade massa svartvinbär som jag kokade sylt av igår. Blev 15 burkar och hur vi ska hinna äta upp all den sylten är ju en bra fråga. Idag har jag varit och hälsat på farmor och farfar, de är inte så ofta man är där så de va trevligt! Ikväll har jag kollat på idol och fotboll! I morgon kommer äntligen älsklingen hem, han har varit i Göteborg på mässa! Hämtar honom på flyget i morgonkväll, sen ska jag upp och jobba på torsdag morgon!


/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?